woensdag 7 januari 2009

blogvervuiling

Gisteren merkte ik dat er een aantal reacties van onbekenden op deze blog stonden in het engels. Toen ik ze ging weggooien deed de computer heel raar, wilde geen vensters meer sluiten en opende steeds meer vensters. Ik maakte me al grote zorgen, maar gelukkig is het probleem opgelost. Ik vroeg me af waar die rommel vandaan kan komen en ik dacht terug aan die middag dat ik in een internetcafe in Lagos aan het bloggen was. Terwijl ik aan het typen was, merkte ik dat er een vrouw met een zonnebril achter me stond. Ik vond haar meteen al stom, ze las gewoon schaamteloos over mijn schouder mee, dus ik sprak haar aan, en vroeg of ze nederlands was. Dat leek niet zo te zijn, maar ik maakte haar duidelijk dat ik niet van haar nieuwsgierigheid gediend was. Nou denk ik dat zij ook het adres van dit blog heeft meegelezen ofzo en daarna een aantal reacties heeft geplaatst. Maar alle vreemden zullen geboycot worden!

Deze blog zal vrij blijven van virussen, ongenode gasten en censuur, opdat iedere oprechte persoon zich veilig kan informeren over het wel en wee van aartwwoofman.

Geen opmerkingen: