vrijdag 5 december 2008

santiago do cacem

De Pajero is klaar. Morgen gaan we vroeg op pad. Ik ga met Gijsbert naar Santiago de Cacem waar de Pajero staat. Dan rijdt hij door naar Maria, die in de buurt van Lissabon woont en dan rij in het Reanult Cliootje terug naar Quelfes. Dan neem ik natuurlijk een touristische route, maar ik ga wel naar het huis, want de honden moeten verzorgd worden. Verder is het week-end en ben ik vrij om te doen wat ik wil. Het eten is nu klaar, dus rond ik dit bericht af. Later volgt er vast nog wel meer!

3 opmerkingen:

Marja zei

Hee Aart, zit je lekker daar in Portugal, is het lekker weer daar en heb je aardige mensen om je heen? Haha best fijn toch zo;n calma calma- mentaliteit.....succes met de citroenen en tot gauw maar weer! groetjes, Marja

aartman zei

Jawel Marja,
het is hier goed, helaas is het dit weekend nogal regenachtig. Je ziet geen Portugees op straat, die zijn echt bang dat ze smelten van een spatje regen.
Als het morgen ook zo regent ben ik benieuwd wat Gijsbert gaat doen, hij is ook al een halve Portugees, die wil vast ook geen citroenen gaan plukken dan!
boa tarde!

Anoniem zei

yo aart, zo te horen heb je het wel leuk daar.
sinterklaas is ook weer naar huis pff.
ps ik ben echt blij met mn rol matje.
hij moet wel verbeterd worden (als hij nat is zakt hij vanzelf als je er op ligt).
we kijken uit naar je volgende verslag.

de groeten uit ammerzooi!!

ps susanne heeft een nieuwe baan als peuterleidster en is heel blij.